Friday, July 20, 2012

seminggu ..

Ola!!

lebih kurang seminggu aku tak update blog
bukan busy pon.. cuma malas nak online sgt

:)

so aku terus buat kesimpulan untuk disweek punya actvt lah yee~

isnin & selasa
aku dihantar untuk training
session tu takdelah boring. fun jugak
kat hotel plak tu kan.. haruslah bab makan tak lepas

cuma
trainer nye jerk kekdg buat joke entah pape.
berbaur LUCAH
rasa gila geli dan naik menyampah dibuatnyeee

lain-lain 
OK jerk. ilmukan.. sedutlah bebyk..

:D

rabu
kerja mcm biasa

lately mcm tak wape busy
bukan sebab takde position tapi sebab takde source 

perasaan pon mcm lemau sikitlah..

hihi

khamis
emosi kelam kabut
banyak isu berbangkit
tapi
Alhamdulillah keadaan terkawal

:)

paling best dihari khamis adalah survey barang/baju baby online bersama somi tercinta!!. 
aduhhhh tak sabaq nyeee!!!

jumaat

SELAMAT BERPUASA SEMUA

doakan aku kuat doakan aku boleh ye!!!

*actually somi aku risau jika aku berpuasa... huhu.. tapi bila lagi aku nk puasa penuh???*

dan
untuk sepanjang minggu ini
tidur kami tak nyenyak..
sebab kami diserang gigitan serangga kecik yg berwarna hijau...

abis seluruh badan kami gatai-gatai
dan sgt misteri bila.. tetiba jerk gatai.. serangga nye tak nampak..
mula tu igt nyamuk..
selepas dikaji.. baru lah misteri terbongkar semalam.. bila bendenye munculkan diri..

aduhhh
tensionnnn!!!!

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment