Sunday, July 22, 2012

Berpuasa - Hari Ke 2~

Alhamdulillah..
2hari dah aku dpt puasa dengan penuh..
sempurna harapnya.

harini better dari semalam..
semalam aku nyaris pitam kat dapur masa proses nak masuk sayur.

pk-pk balik lawak jugak laa..
before2 ni elok jerk puasa kan..

mungkin sebab semalam
aku lebih aktif. p market nye. p tesco nye.
angkat barang berat plak tu.
petang tu siap teman somi aku bersenam plak..

:)

haruslah petang-petang nazak aku dibuatnye.
bayangkan nk tunggu Isyak tu.. aku rasa cm tak cukup napaih..

huhu.
hopefully tak jadi dh..

harini
Alhamdulillah..'

adalah jugak wat keja mengemas rumah.
selebihnya aku rehat

hihi
like a boss 
gettewww

:P

2hari dh Ramadhan.
jujur cakap. surau bawah ni aku tak sampai lagi.
Tarawih tak berpeluang lagi aku nie.
harap nanti-nanti aku gagah untuk buat

InsyaAllah..

doakan aku kuat dan gigih jalani dan menempuh Ramadhan tahun ini
Amin

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment