Friday, July 13, 2012

siput sedut

aku tak pasti aku ni mengidam ke atau saja-saja nak makan..
tapi memang dah agak lama aku teringin nak makan siput sedut.
tapi
al maklumlah kat penang ni, memang susah nk jumpa market yang juai siput sedut ni

kalau ada pon, yg dh siap masak..
itu pon aku taktau nak carik kt mana..

untuk pengetahuan angpa, keinginan nak makan siput sedut tu makin membuak-buak pulak harini.

hahaha

salah satu sebabnya, aku kan tengah posa ganti, rini dh masuk hari ke-3.
org yg berpuasa kan keinginan makan nye bukan main lagi.

so time lunch tadi boleh plak aku terpkkan pasai siput tu..
hadoiiii terasa lapaq bukan kepalang lagi.

teruk kan?
hahahahhaaha

haihh entah bilalah aku dpt sedut kau wahai siputtttt!!!

hihi

tapi
kelmarin aku ada search tenet, terjumpalah contact utk dptkan siput sedut.

aku dh soh somi kesygan kecintaan aku contact
untuk tanya dia based kt mana? cmna nk dptkan siput tersebuit dan bla bla bla.

tapi
mungkin nanti-nanti kot somi aku akn contact mamu tu.

:)

jadi wat masa ni..
aku sabarkan dululah nafsu tu.

tengoklah gambaq kat bawah..
perghhhhh kalau aku dpt sedutttt nieeeee

tido lena sminggu woooo!!



nyumm nyummmmm!!

lazat kan ..kan!!

masak sambal dan masak lemak cili padi

perghhh tak sabaq nyaaaaaaaaa.. nak-nak plak mak aku yg masak ...
haruslah meletuppppp dan terangkat selera.

oh tak sabarnyeeeee!!
 angpa tolong lah doakan hajat aku ni termakbul yekk..

sekian
-julia-

No comments:

Post a Comment