Tuesday, June 22, 2010

kekasih jatuh, aku mahu sambut~


kekasih dalam mood jatuh sekarang.
sungguh saat ini aku macam mahu ada sekerap mungkin di samping di sisi.
teman ke sana ke mari untuk sekurang-kurangnya beri sedikit happy pada hati si kekasih

aku tahu dia hanya ada aku paling dekat paling hampir
tempat untuk dia lepas semua rasa benci pada semua manusia yang beri sakit pada hati.

dan.
aku selalu sentiasa akan sedia untuk itu.
dengar setiap keluh kesah pada setiap rasa dalam setiap hari di tempat kerja.
macam dia selalu setia dengar bebel leter aku yang ntah mana nak hujung.

he he he

kalau boleh. aku mahu jadi manusia yang paling boleh buat dia tersenyum saat ini.
aku mahu buat dia bahagia even dia sedang sgt derita tika ini.
mana-mana pergi aku mahu dia tahu.
aku sentiasa ada.
sentiasa.

bukan sebab aku gf dia
tapi sebab dia dan aku sedang kongsi 1hati.
sakit dia. sakit aku juga.

aku benci sapa-sapa buat kekasih rasa jatuh.

sekian

dengan cinta
-julia-



4 comments:

  1. mama...thank you for loving me...

    Thank you for loving me
    For being my eyes when I couldn't see for
    Parting my lips when I couldn't breathe
    Thank you for loving me
    Thank you for loving me

    ReplyDelete
  2. cilok lirik lagu mana nie pa? :P

    thankz for loving me too~

    ReplyDelete
  3. mama & papa... luv la me tooo... hakhakhak

    ReplyDelete