Sunday, June 27, 2010

tetiba rasa macam artis u/olls~

ohh best gila hari ini.
bukak email maklum ada org tanya-tanya sama aku.

perghhh tgk soklan boleh tahan meriah.
tanpa nama itu sudah semestinya. maklumlah ramai jerk manusia baling batu tangan sembunyi.

ha ha ha.

soklan macam gilak berani berahi.
tapi takut plak nk letak nama.

so suwit.

belum cukup paparazzi lah tu gamaknye.

ha ha ha.

tapi ok lah.
mereka buat aku terasa sangat artis.

korang memang rock!`

tetiba rasa macam nk peluk cium korang.

ha ha ha.

sebelum lupa. aku tulis-tulis pasai kisah hidup aku dalam sini.
takde plak aku letak pisau dekat leher korang untuk datang lepak baca.
kalau rasa menyampah meluat.
jijik hina terhadap penulisan tepi jalan nie.
minta jangan teruskan.

sebab aku rasa geli dengan manusia yang iri hati.

ha ha ha.

aku hidup tak minta nyawa dari kau.
aku hidup tak minta duit Ringgit Malaysia kau.
so

jangan susah-susah korang nk tambah dosa sebab aku.
jangan susah-susah korang nk topup pahala untuk aku.

hihihi.

tapi kalau korang rela.
apa aku kesah. best apa dpt pahala PERCUMA

sekian

dengan cinta
-julia-


No comments:

Post a Comment