Thursday, June 3, 2010

rapid~




terpulanglah mahu cakap aku 'jakun' atau 'perak' ke hape???

yang pasti aku sangat teruja hari ini.
kali pertama naik rapid sorang-sorang.

ha ha ha.

tak silap ini baru kali ke 2 atau ke 3 kot.
b4 ini aku pernah juga panjat tangga rapid ni tapi dengan along aku.

tapi aku ini. untuk pertama kalinya..
aku pergi kerja naik bus awam..

ha ha ha.

cumil plak aku rasa. macam mahu snap pic dengan penumpang lain. tapi perasaan malu buat aku diam-diam snap pic pemandangan sahaja.

ok per.? dr takde langsung kenangan.

esok akan naik bus lagi.
rasa best. kelakar pun ada

haih...

maklumlah.. moto aku abg aku pinjam.. dilarikan sana sini. jadi untuk pekerja macam aku nie.. yang pejabatnye hanya 15minit jika berjalan kaki .. elok aku mengalah beri abg aku guna sekejab sementara.

balik time. papa datang amik~
he he he.

thankz papa.
sori nyusahkan kamu jerk. :P

sekian

dengan cinta
-julia-

2 comments: