Sunday, June 6, 2010

sabtu 050610

*layan wayang Prince Of Persia & Lagenda Budak Setan*

*sarap di transfer road*

*jogging di tasek biawak*


*kadang-kadang perempuan lebih bijak dari laki-laki~*


bangun pagi-pagi
dengan along aku kalut kecoh sudah lambat ke kerja segala.
adoii..
bikin sakit kepala.
minta dihantar segala. so aku on saja. memamg aku sudah ada program ini hari.
bangun dan mahu pergi jogging tambah stamina untuk diri.

malang sedikit. pagi itu mendung betul.
dalam hati macam mahu kecewa. tapi yakin. hujan ini pasti tak lama.
doa diam-diam. agar berhenti. agar niat mahu bersenam dalam USM sana tercapai terlaksana.

lepas hantar along aku dengan Mr. Al.
we'olls tawakal ke USM. Alhamdullillah tidak hujan.~

maka aku. dengan meriahnya. berjalan berlari seorang diri. even datang berdua. tapi...

ha ha ha.

*aku taknak cerita*

after jogging macam nk hilang nyawa. padahal 4round jerk * 2 round jalan, 2 roung jogging*

pi pekena roti bakar, teluq mentah ngan nasi lemak beserta milo ais. kat transfer road sama kekasih.

kenyang jerk. terus gegas balik rumah.
mandi lepak siap. keluar plak layan wayang.

mau pengsan juga aku seharian itu. tapi layann...

esoknya lagik meriah.

sekian

dengan cinta
-julia-


No comments:

Post a Comment