Tuesday, June 8, 2010

saya suka saya~


ohh maaf tajuk takde kena mengena dgn ini entry.~

aku suka benar gambar di atas ini.
macam ada banyak kisah dalam senyum manis renung tajam seorang gadis.

ha ha ha

poyo jerk ayat. ;p

tapi. cuma Tuhan saja yang amat mengerti faham kenapa adanya hari ini seorang aku dan apa ada dalam hati saat ketika ini.
esok siapa tahu gadis ini akan kecewa lagi atau mungkin akan terus dibuai mimpi manis indah setiap hari.
kan? kan?

he he he.

sejak beberapa hari ini. semua macam makin baik adanya.
walau mungkin aku ada sedikit letih tapi alhamdulillah nikmatnya tak pernah putus untuk aku jamu setiap hari.

hari ini. semua situasi tegang dingin macam sudah kembali baik pulih.
Tuhan, rasa ini damai amat.

*diam*

aku takkan pernah tenang jika ada manusia dalam dunia ini yang terasa terluka atas kerna manusia bernama julia.

tak pernah!!~
tenang takkan singgah untuk jamu hati aku dengan sangat gembira.

sebab Tuhan itu telah beri satu sifat bukan penting diri dalam sini. mana-mana pergi aku selalu sibuk-sibuk mahu jaga hati manusia sana sini.

sebab bahagia orang adalah bahagia aku.
kalau ada yang sakit luka sebab aku.. mana mungkin aku bisa rasa bahagianya hidup dalam dunia.

semua makin baik. semua makin ok.
Alhamdulillah, Terima kasih Tuhan. sangat-sangat terima kasih.
sebab beri rasa ini. lega rasanya. amat lega~

moga normal semula

pssst..psst.. papa, mama cinta papa..~

ha ha ha

sekian

dengan cinta
-julia-

No comments:

Post a Comment