Saturday, May 1, 2010

aku buruk korang elok~



Nurul Syazwani Yusof khas untukmu ♥ Jue Lia ♥ ~You must love yourself before you love another. By accepting yourself and fully being what you are, your simple presence can make others happy~

about an hour ago · · · Remove Tag
*siyes beb aku terharu*
aku pernah baca satu blog kak fynn.satu ayat yang paling aku suka'bila rindu, gambar pon nampak gerak-gerak'
ha ha ha
dan.aku alaminya sekarang kawan.sekarang.
dem!!~
aku perlu korang.aku rindu. sesak nafas aku kenang manis kita bersama bertiga.
mahu nangis. bersama. bertiga. hanya kita. kita saja.
nurul:'ingat tak masa aku luka parah pada jari satu tika dulu? ang ikat panjang rambut aku'
syu:'ingat tak masa aku sunyi sepi terluka kecewa dengan cinta, ang teman aku kesana kemari?'
aku:sangat terharu macam mahu pecah hati saat-saat itu
even korang nampak aku cool habis saat jatuh teruk dari kisah byk cerita tapi sebenarnya korang yang menguatkan aku.
aku meriah sebab aku paling sunyi antara korang.aku happy sebab aku sebenarnya paling sedih antara korang.tapimacam biasa aku paling hebat untuk hidup pura-pura bahagia dalam sakit payah episod duka.
*senyum*
nurul:aku taknak ang nangis lagi sebab laki bodoh tak reti nak hargai ang ok, aku dah ganti dengan si amer mulot longkang tu. kalau dia buli ang. jgn nk sorok dari aku. aku bunuh dia.
syu:aku tahu jiwa kita lain-lain. tapi ingat jangan keras sgt dalam banyak hal. kadang kala kita kena ikut cara orang lain. jangan sedih sorang-sorang. aku ada. sentiasa. datang cari. aku pasti bebel
*senyum*
aku rindu korang.sangat rindu.
kalau laa aku mampu. berkemampuan.aku pasti cari korang.kumpul macam biasa.lepak nasik kandar. order roti canai banyak-banyak.makan roti tisu cicah berjemaah.lepak pantai ushar balaks.berfotogewdisk segala.melalak macam gila.keluar malam tak hengat embun jantan datang terpa.
*kita gila babi meriah*
bila.bila lah agaknya.bila lagi.semua terlalu asing terpisah terasing begini.
berjauh. berlama.entah sampai bila. entah.
cuma mahu korang tahu.aku sangat sayang korang.sangat.
terima kasih sebab sudi jadi kawan aku. korang baek-baek islamnya.tapi aku.. dan masih aku sempurna di mata korang.
terima kasih.
sekian
dengan cinta-julia-








No comments:

Post a Comment