Thursday, May 27, 2010

saya lagi~

credit to: Encik Ali

sesungguhnya aku masih lemah dan sangat mudah dibuli ramai manusia yang suka ambil kesempatan.
aku baik sayang sama ramai manusia tapi kerap dan sangat selalu kebaikan aku dicabuli tanpa aku mahu mengakui.
ye. aku bodoh sebab aku biarkan. tapi. biarlah.
Tuhan ada. Tuhan tahu.

aku mahu jadi baik sama manusia. sebab aku tak baik pada diri.
aku mahu senyum. tanpa susah-susah dalam hati.
aku mahu jadi yang baik hati.

aku tak mahu rosakkan senyum manis ini.
aku tak mahu ada luka dalam hati jika boleh.
aku harap aku akan lebih tabah setiap kali. setiap hari. aku jatuh sakit atas sikap manusia sekeliling.

aku mahu jadi cool habis.

he he he

boleh. aku mesti boleh.

dan.

'apa aku nk buat cuti beberapa hari ini?'

*diam*

sekian

dengan cinta
-julia-

2 comments: