Monday, May 17, 2010

hai si pencuri.
terima kasih untuk curi visor helmet kesayangan aku ini hari dan terima kasih kerna buat aku bebel maki kamu macam tak mahu berhenti.

hai si pencuri.
aku nak cakap marah sangat takde laa.. nak cakap terkilan sangat pon tak jugak.
biasa-biasa jerk.
saja bebel-bebel sama sikap manusia macam kamu yang ..

haihh..
entah aku pelik.

sekian, terima kasih.
dan aku taknak mudah-mudah maafkan apa yang kamu ambil tanpa izin dari aku.

esok nak mati aku harap kamu dapat cari aku sampai jumpa.. sbb masa itu baru aku mahu maafkan kamu..

ha ha ha.

merepek jerk aku nie.
im just joking ok..
ambil laa. aku halalkan. mesti happy gila dapat pau barang free kn?
nak plak aku baru jerk beli visor tu.

hmm..
takpe.takpe. aku redha.
dan aku harap Tuhan redha atas aku juga.
bukan rezeki mungkin.

kamu pakailah ye.
selamat nikmati visor kacak aku.
dan aku mahu bilang ini. aku jeles sebenarnya. sebab visor itu yang jadi pelindung aku saat-saat diganggu pandang mata jantan-jantan jalanan.

haihhh..

aku taknak bebel lagi. esok adalah jodoh aku dengan visor yang lebih kacak dari itu.

sekian.


dengan cinta
-julia-


No comments:

Post a Comment