Tuesday, May 18, 2010

sial dan haram = korang~

aku kalau bercakap. kang ada yang makan dalam.
mulut aku kalau sound-sound orang ni boleh tahan jahanam juga. walaupun hati aku agak kaca.
tapi.. cukup masa aku boleh baling kaca dalam hati orang lain untuk buat mereka terpalit luka.

aku malas betui nk bising bebel sama hidup orang lain. pergi mampus laa sama kau mahu jadi apa atau mahu buat sebarang segala.
apa aku kesah?

tapi.
aku benci betui kalau hidup kau yang sembah sujud pada Tuhan mungkin lebih 5x sehari tapi kerja-kerja yang majikan beri amanah kau buat macam sial lagi.
wehhh ingat sikit setiap sen gaji yang diberi pada bulan-bulan dalam satu tahun itu akan disoal jawab Tuhan.
dan aku pasti dan amat yakin kau tahu semua itu. sebab kau mesti lagi bijak pandai soal ilmu Tuhan bukan? tapi malang dan amat celaka kau buat macam tak pernah tahu. tak ke itu bertambah sialnya kehidupan kau.

babi betui laaa..
aku benci untuk benci manusia. sebab aku tahu aku bukan bagus sangat untuk benci-benci sama manusia lain. tapi beb. aku sedar diri.

haihhhhhhhh

sudahlah bajet bagus amat. toya betui!!~

ini entry aku mahu tuju-tuju sama kau si manusia pekerja pemalas dan makan gaji buta.
kalau kau malas dan makan gaji buta tak menyusahkan orang lain. aku takkan ambil port langsung beb. tapi ...

korang memang betui-betui sial.
kalau babi tu haram .. korang lagi haram dari babi!~

ha ha ha.

kalau aku nk buat jahat kat korang.
aku boleh jerk cakap direct kat si MJ. at least korang kena bebel bising kan...
tapi.
aku malas jerk nak carik pasai dalam organisasi yang ntah pape tu.

sebek baik ada 'my pa' jerk.
aku fikir dia kawan kenal sama korang. malas mahu buat ramai. sebab apa aku buat. aku tahu akan terpalit pada dia. so ..
Tuhan beri aku sabar.

Terima Kasih Tuhan, untuk buat aku cool habis dengan perangai manusia sial ini.

sekian

dengan cinta
-julia-




No comments:

Post a Comment