Wednesday, May 5, 2010

hai dunia~

hey.
hari baru sudahlah.
bagus permulaannya kepala kurang sakit badan ada sikit enak rasanya.

dunia.
indah betui pagi ini. syukur masih diberi pinjam nyawa
untuk.
peluang-peluang yang aku bazirkan.

ha ha ha.

buat dosa sana sini.
tobatnye idak. *tak reti*

OMG!!~

julia, apa nak jadi?

haihhh..

korang semua.
andai aku beri peluang untuk baca isi hati hancur ini.

ini aku mahu bilang:
"sesiapa sahaja atas muka bumi Allah ini, yang pernah terdetik terlintas ter.ter.ter atau dengan niat sekalipon aku kata kutuk keji kalian.
aku mahu mohon sejuta ampun, mungkin saat itu otak aku kurang fungsi atau akal aku terhenti. jadi aku pilih untuk jadi bodoh dengan memilih lakukan dosa untuk kata-kata buruk pada kalian"

dan.
untuk.
yang pernah, yang sedang, yang akan aku sayang cinta saat takdirnya waktu kita bersama
aku mahu luah kata maaf atas sejuta janji yang pernah, sedang atau akan aku ukirkan jika aku tidak langsung mampu lunaskan. tapi insyaallah biasanya aku jarang-jarang mungkir janji dengan melainkan ada sebab yang memudaratkan hubungan kita.

dan ketahuilah. untuk setiap luka yang pernah, sedang dan akan korang tinggal...
even sakitnya buat aku macam mahu maki tapi tiada benci. pasti.~

opss~
emo plak pepagi nie pesal, julia nie??

ha ha ha.

aku sedang mahu bahagiakan diri.
aku mahu pilih untuk teruskan langkah tanpa toleh mana-mana kisah yang siksa jiwa raga segala.
mohon benarkan.
untuk aku senyum ketawa ikhlas lagi.
sbb aku benci untuk jadi 'fake' abis.

(:

dan.
azam untuk hari indah ini.

'julia, lets shopping!!'

ha ha ha

eh. gila. mati aku kena pijak dengan si Al kang.

:P

'julia akan sayang dan hargai setiap detik dalam hidupnya.. tapi dia taktau caranya'

haihhhh..

Tuhan,
kurang ilmu Kamu buat aku lemah berdiri, tak kuat berlari, asik jatuh setiap kali.
aku mahu dekati Kamu, beri aku peluang plis...
permudahkan semuanya. takdirkan yang mampu menjaga memimpin membimbing.
aku betul-betul ingin.
sgt mahu.
jadi hamba Kamu yang tertib tingkahnya. pakaiannya. sempurna imannya.baik budinya.

*diam*

tapi
kenapa perjalanan ini terlalu panjang untuk aku tempuhi.
kenapa terlalu sukar. dan kenapa aku?

impian sana sini.
angan-angan tinggi melangit.

tapi.

aku masih kosong.
tak berisi.
tak di isi.

gagal dan gagal
setiap kali. setiap kali.

ha ha ha.


sekian

dengan cinta
-julia-





No comments:

Post a Comment