Saturday, May 22, 2010

bebai!!~

hai.
hari ini dalam sejarah. aku rasa macam nak marah betui dengan perangai si Al.

aku tau dia nk habiskan masa dengan aku malam ini. maklumlah duahari kami akan berlama berjauhan.
*duahari berlama??*
hee~

tapi tanpa plan tanpa rancang sepatah atau dua kata.
'kakak' call nk ajak lepak sama. bukan niat nk ganggu gugat masa lepak sama si Al. tapi cuma beri ruang waktu sedikit singgah lepak sembang kemudian ambil haluan masing-masing.

plan tanpa rancang ini mendatang murka pada abg sayang saya rupanya.
ha ha ha.

muka bebai beliau amatlah buruk tidak terkata.
*aku dalam hati rasa macam nk maki jerk*

haihh..

nk buat perangan elok pun jangan menunjuk sangat depan kawan-kawan kenalan aku.
kalau ye pun marah bebai macam bomb nak meletop sekalipun minta tolong jaga air muka aku.

aku macam biasa. cuba kawal keadaan, cuba buat biasa.
tapi ternyata aku sangat tak selesa.
dan aku yakin teramat pasti. kawan-kawan juga pasti terasa sentap tak kira.

*diam*

aku betui-betui nak marah. tapi aku pun silap. dia tak suka. ye dia tak suka orang lain kacau kami. pada masa-masa dia sangat mahu bersama berdua sahaja.

aku lupa dia budak kecik aku.
budak kecik yang sangat mahu diberi manja perhatian segala.
tak mahu perhatian masa aku terberi kongsi pada lain-lain manusia saat dia sangat tamak tika itu

'abg..abg..., jangan buat lagi plis...'

org tau, apa abg mahu....

sekian

dengan cinta
-julia-

No comments:

Post a Comment